14 februari 2021

Iedereen bedankt voor een geweldig weekend! We hebben in totaal 1300 schaatsers mogen ontvangen ondanks de maatregelen. We hopen dat er bij een volgende ijsperiode ook weer koffie en chocolademelk geschonken kan worden.
(er zijn nog een aantal gevonden voorwerpen (zie foto op facebook); morgenavond zijn we om 19.00 aan het opruimen, als u iets mist kunt u het dan ophalen)
--------------------------------
We dachten om 13.30 uur weer open te gaan, maar vanwege de verwachte dooi zijn we open voor de leden vanaf 12.00 uur. We kijken hoe lang het gaat. We maken er nog een mooie middag van!
13 februari
Weer een geslaagde schaatsavond, het ijs heeft zich goed gehouden.
Iedereen bedankt voor het begrip en het zo goed mogelijk houden aan de extra corona regels.
Morgenvroeg van 10 uur tot 12 uur kan er weer geschaatst worden voor de leden.
Morgenmiddag zijn we zoals het nu lijkt open voor de leden vanaf half 2 tot half 5, of totdat het gaat dooien.
--------------------------------
Helaas helaas, gisteren om 19:30 uur de baan moeten sluiten. Het ijs kon het niet aan. We zijn net op tijd gestopt zodat we na een strenge nacht vorst morgen nog weer los kunnen. Iedereen bedankt voor het begrip. Het blijft sneeuwijs, zeer onbetrouwbaar.
Vanochtend zijn we weer geopend van 10:00 uur tot 12:00 uur.
Vanmiddag blijven we gesloten zodat we vanavond weer open kunnen van 18:00 uur tot 20:00 uur.
We hopen dat we op deze manier het ijs wat kunnen sparen voor zondag.

Het blijft roeien met de riemen die we hebben.

-------------------------------
12 februari 2021
Het is zover, vandaag vanaf 14.00 uur tot 17.00 is de ijsbaan geopend!
We willen vanmiddag beginnen met kinderen tot 16 jaar. Dit om te kijken hoe het ijs het houdt. Als dit goed gaat kunnen vanaf 18.00 uur alle leden komen schaatsen tot 20.00 uur.
We hebben i.v.m. de coronamaatregelen een protocol opgesteld; zie de home pagina van deze website.
Voor alles geldt; heb je klachten die passen bij corona; blijf thuis!

We hopen dat we er op deze manier samen wat leuks van kunnen maken.
----------------------------------
11 februari 2021
Het ijs is op de meeste plekken bijna 8 cm, behalve waar we het ijs op moeten. Dus willen we nog een nachtje wachten. Daarom gaan we, zoals het nu lijkt, morgenmiddag open alleen voor leden. Dit omdat we onze leden de kans willen geven om te schaatsen. Door de coronamaatregelen kunnen we niet onbeperkt mensen toelaten.

Verder zullen er tijdsblokken komen. Morgen om 10.00 volgt er meer info.
------------------------------------
9 februari 2021
Gisteravond hebben we als bestuur overleg gehad om te kijken hoelang het nog zal duren voordat we open zouden kunnen. Door de sneeuwval is het water nog niet bevroren en is het een soort papje. Dit duurt langer voor het bevriest. Dus zal het nog wel even duren voordat we erop kunnen. Volgens de vooruitzichten hebben we ook nog wel even tijd.

Daarnaast hebben ook wij te maken met de coronaregels. We zullen voordat we open kunnen dit kenbaar maken op Facebook en onze website. Dat het anders wordt dan normaal is wel zeker.

Houd onze sites in de gaten, we zullen u op de hoogte houden.

-------------------------------------
28 oktober 2020
VANWEGE DE CORONAMAATREGELEN DIT JAAR GEEN LEDENVERGADERING!
Als bestuur willen we u toch informeren en uw "stem" horen. Vanaf 5 november staat er op deze website informatie over de agendapunten die vermeld staan op de flyer die per post verspreid is. Tevens wordt vermeld hoe u kunt reageren op een agenda punt.
----------------
morgen, 4 maart 2018, zal de ijsbaan helaas niet meer open zijn...
----------------
vandaag vanaf 10.00 uur is de ijsbaan open!
----------------
stem tijdens de Rabobank Clubkas campagne ook op ijsbaanvereniging Nooitgedacht Slagharen e.o van 1 maart t/m 17 maart.
26 januari 2017
vanwege de kwaliteit van het ijs zijn we vanavond vanaf 18.00 open voor onze leden.
-----------------
25 januari 2017 gisteren een dag dooi, maar vandaag toch weer open voor de leden. Het ijs is niet best, maar ondanks dat is het een gezellige drukte!
-----------------
23 januari 2017 de ijsbaan is vanmiddag na schooltijd weer geopend. Voor zolang het gaat, dus vanavond is nog niet zeker.
-----------------

22 januari 2017 vandaag voor onze leden open!

------------------
20-01-2017 weer een centimeter erbij.

------------------

17-01-2017 het ijs is nog niet dik genoeg... Nu maar hopen dat het blijft vriezen zodat we eind van de week misschien open kunnen.

Nooitgedacht 50 jaar!
Op 7 maart 2016 bestond ijsbaanvereniging Nooitgedacht 50 jaar! Dit heuglijke feit hebben we met veel leden, vrijwilligers, sponsoren en (oud-)bestuursleden gevierd op 18 juni 2016 op het terrein van de ijsbaan. Van 16.00 uur tot 18.00 uur waren er voor de kinderen springkussens en een snowboardsimulator. Er stond telkens een lange rij met kinderen en de simulator was dus een groot succes!
Ook aan de inwendige mens was gedacht in de vorm van ranja, patat, snacks, cola en bier. Even dreigde er roet in het eten gegooid te worden vanwege problemen met de stroom, maar gelukkig werd de oorzaak gevonden en kon er volop patat gebakken worden. En uiteraard was gegarandeerd ijs op deze dag! Het was een leuke middag met veel belangstelling; bedankt allemaal!
Ook op de aansluitende barbecue waren er veel (oud) - bestuursleden en de sponsoren. De sfeer was goed en we hopen op nog vele mooie ijs seizoenen!

Impressie IJsbaan

Weer