3 maart 2018

morgen, 4 maart, zal de ijsbaan helaas niet meer open zijn...
----------------
vandaag vanaf 10.00 uur is de ijsbaan open!
----------------
stem tijdens de Rabobank Clubkas campagne ook op ijsbaanvereniging Nooitgedacht Slagharen e.o van 1 maart t/m 17 maart.
26 januari 2017
vanwege de kwaliteit van het ijs zijn we vanavond vanaf 18.00 open voor onze leden.
-----------------
25 januari 2017 gisteren een dag dooi, maar vandaag toch weer open voor de leden. Het ijs is niet best, maar ondanks dat is het een gezellige drukte!
-----------------
23 januari 2017 de ijsbaan is vanmiddag na schooltijd weer geopend. Voor zolang het gaat, dus vanavond is nog niet zeker.
-----------------

22 januari 2017 vandaag voor onze leden open!

------------------
20-01-2017 weer een centimeter erbij.

------------------

17-01-2017 het ijs is nog niet dik genoeg... Nu maar hopen dat het blijft vriezen zodat we eind van de week misschien open kunnen.

Nooitgedacht 50 jaar!
Op 7 maart 2016 bestond ijsbaanvereniging Nooitgedacht 50 jaar! Dit heuglijke feit hebben we met veel leden, vrijwilligers, sponsoren en (oud-)bestuursleden gevierd op 18 juni 2016 op het terrein van de ijsbaan. Van 16.00 uur tot 18.00 uur waren er voor de kinderen springkussens en een snowboardsimulator. Er stond telkens een lange rij met kinderen en de simulator was dus een groot succes!
Ook aan de inwendige mens was gedacht in de vorm van ranja, patat, snacks, cola en bier. Even dreigde er roet in het eten gegooid te worden vanwege problemen met de stroom, maar gelukkig werd de oorzaak gevonden en kon er volop patat gebakken worden. En uiteraard was gegarandeerd ijs op deze dag! Het was een leuke middag met veel belangstelling; bedankt allemaal!
Ook op de aansluitende barbecue waren er veel (oud) - bestuursleden en de sponsoren. De sfeer was goed en we hopen op nog vele mooie ijs seizoenen!

Impressie IJsbaan

Weer